Infamuse

The Client

Infamuse is a Los Angeles based online fashion store.


The Objective

Design a brand for Infamuse integrating an against-the-ordinary communication attitude and generating a voice with a disruptive presence.


The Solution

Our objective centered on integrating the product shipping concept with the identity merging its distinctive components through an unconventional aesthetical perspective. The clothing was inspired by street fashion and pop-culture icons reinforced by a carefully selected color palette. The project outcome results in a brand departing from the conventional.







El Cliente

Infamuse es una tienda en línea de moda ubicada en Los Angeles. 


El Objetivo

Diseñar una marca para Infamuse integrando una actitud de comunicación en contra de lo ordinario, generando una voz con presencia disruptiva.


La Solución

Nuestro objetivo se centró en integrar el concepto de envío de producto con la identidad fusionando sus componentes distintivos a través de una perspectiva estética no convencional. El diseño de las prendas se inspira en la moda callejera e iconos de la cultura pop reforzándose con una paleta de color cuidadosamente seleccionada. El desenlace del proyecto resulta en una marca que se aparta de lo convencional.















































Infamuse
Published:

Owner

Infamuse

Infamuse is a Los Angeles based online fashion store.

Published: