Titán

Titan is a drink of great tradition in Mexico that has endured for many years in the beverage industry and the Mexican people, since 1951. In addition to its delicious flavor, the consumer’s nostalgia brings them back with affectionate memories. Its name carries much of its history: a soft drink characterized by being very wholesome and popular.

The rethinking of the brand identity was given in terms of rescuing its essence but moving it to a realm of renewal and modernity, without leaving aside the attributes that characterize it: tradition, family, friends and 100% Mexican. Titan is the perfect addition to any meal.

The proposal presents a traditional composition, with loose and organic strokes, simulating a manual and spontaneous note. An image that projects dynamism as well as a relaxed mood.

______________________________________________________________________________________________________


Titán es un refresco de gran tradición en México que ha perdurado por muchos años en la industria de las bebidas y en el gusto de la gente, desde 1951. Y más que su delicioso sabor, es el cariño que el consumidor le tiene por sus memorias y recuerdos. En el nombre lleva gran parte de su historia: un refresco caracterizado por ser abundante y muy popular.

El replanteamiento de la identidad de marca se da en términos de rescatar su esencia pero trasladándolo a un plano de renovación y modernidad, sin dejar a un lado los atributos que la caracterizan: tradición, familia, amigos y 100% México. El complemento perfecto para la comida.

La propuesta presenta una composición tradicional, con trazos sueltos y orgánicos, simulando una factura manual y espontánea. Una imagen que proyecta dinamismo y un ánimo relajado.
Titán
18
372
2
Published:

Titán

Titán es un refresco de gran tradición en México que ha perdurado por muchos años en la industria de la bebidas y en el gusto de la gente, desde Read More
18
372
2
Published: