PR Coppola's profile

30 Day Challenge (Video Editing)

First Minute of Editing for a Portuguese Personal Trainer:

The video introduces an exclusive opening sequence designed specifically for a series of videos accompanying the personal trainer's return to training after undergoing leg surgery and being inactive.

The aim was to create a dynamic and visually captivating narrative that utilizes music as a guiding element for smooth transitions. These transitions were carefully crafted to synchronize with the on-screen movements while also capturing the protagonist's vibrancy and energy throughout his personal challenge.

-------------------

Primeiro minuto de edição para personal trainer português. O vídeo incorpora uma abertura feita especialmente para o conjunto de videos que vão acompanhar a retomada de treinamento do profissional, que passou por uma cirurgia e estava inativo.

A ideia aqui foi desenvolver uma narrativa visual dinâmica, atraente - e que tenha a música como referência para os cortes. As transições procuram manter uma sincronia com os movimentos em cena - e também harmonizar com a vibração e energia do protagonista em seu desafio.
30 Day Challenge (Video Editing)
Published:

Owner

30 Day Challenge (Video Editing)

Published: