New Era Company | Identidade Visual

New Era Company
Identidade Visual
2022

New Era Company é uma empresa de Removals e Packing Localizada na Austrália, a marca tem como promessa simbolizar a entrada de algo novo, mais sofisticado e organizado tanto nas mudanças feitas para os clientes, como também na questão do tempo e cuidados com os móveis.

Chegamos a conclusão de um símbolo que passasse segurança e confiança aos clientes da New Era, com um tom mais divertido e acolhedor em sua identidade de marca, passando a sensação de que a sua mudança seja uma resolução de problemas, transmitindo leveza para a mesma.

Com a ideia de uma marca completamente original, a New Era atende os requisitos para um novo estilo de mudança de vida.

____

New Era Company
Visual identity | Branding


New Era Company is a Removals and Packing company Located in Australia, the brand promises to symbolize the entry of something new, more sophisticated and organized both in the changes made to customers, as well as in the matter of time and furniture care.

We came to the conclusion of a symbol that would convey security and confidence to New Era's customers, with a more fun and welcoming tone in its brand identity, giving the feeling that its change is a problem solving, conveying lightness to it.

With the idea of a completely original brand, New Era meets the requirements for a new lifestyle change.






New Era Company | Identidade Visual
Published:

Project Made For

New Era Company | Identidade Visual

New Era Company é uma empresa de Removals e Packing Localizada na Austrália, a marca tem como promessa simbolizar a entrada de algo novo, mais so Read More

Published: